HEY THERE , WELCOME TO LAVERA OFFICIAL BLOG . COPYCATS ARE NOT ALLOWED ! AFTER READ OR SEE IT , PLEASE BE OUR FOLLOWERS :) THANKS FOR VISITING :D

Thanks Follow My Blogger :')

iloveyou my heartbeat:)
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012


Asalamualaikum 

*Gambar Lelaki yang kat atas ni ialah gambar boyfriend aku.
*Since 13.06.2010 - 13.06.2012 

Hari nie genap dua tahun hubungan aku dengan si dia. Alhamdulillah ya Allah. Terima kasih kerana engkau sudah memanjangkan perhubungan kami ini :) Biyy,ayg terlalu sayangkan biyy. Ayg harap biyy Lelaki terakhir dalam hidup ayg. Ayg tak sangup untuk kehilangan biyy tau. Semoga hubungan kita kekal selamanya! Biyy,ayg rindu biyy sangat and biyy,ayg tak pernah berhenti menyayangi diri biyy. Biyy insya-allah kalau jodoh kite kuat biyy lah akan jadi peneman hidup mati ayg. Ayg tak pernah sikit pun bosan dengan biyy. Biyy terbaik bagi ayg  biyy dengarkan? 

Hidup tak selalu indah. Kadang2 kite di atas dan kadang2 kite dibawah. Apabila kite diatas janganlah kite sombong  dan berlagak dengan apa yang kite ada. Bersyukur kerana kite diberi peluang untuk mendapat apa yang kite nak. Apabila kite dibawah jangan lah putus asa dan itu semua ujian daripada-Nya dengan kelemahan kitelah kite cuba untuk kuat menghadapinya :)

No comments:

Post a Comment